Mitt kreative rom

Mitt kreative rom

fredag 6. februar 2015

Kreativ glede.

Jeg kan trygt si at jeg har vokst opp i et kreativt hjem med kreative og gode, flinke foreldre.
Å ha fått tegning og maling "inn med teskje" passer derfor godt :)
Min far var en kløpper med tegneblyanten og min mor har malt så lenge jeg kan huske og gjør det enda. Der i gården går det mest i porselensmaling. Men hun har lært meg både silkemaling, akvarellmaling og glassmaling m.m.
Som dere ser av tegningene under er det ikke mye å utsette på pappas flotte tegninger fra 1960. Da var han kun 19 år.
Porselens-service har mamma malt til meg for mange år siden.
Skulle nesten hatt bilder av alle de flotte dukkeklærne min storebror strikket og sydde til meg og min søster i barndommen og ;-)

God helg da dere :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar